| Таранченко О.М. Становлення та розвиток системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом в Україні (ХІХ - початок ХХІ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / О.М. Таранченко ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.Вперше на підставі системного аналізу теорії та практики навчання дітей зі зниженим слухом відтворено генезис та визначено тенденції й особливості розвитку системи спеціального навчання даної категорії дітей в Україні. На піставі детермінованого вивчення конкретно-історичних обставин науково обгрунтовано основні періоди становлення вітчизняної системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом. Визначено соціально-економічні, політичні, культурні, національні та інші чинники, що впливали на процес її формування на різних етапах. Здійснено науковий аналіз структури та змісту навчальної, виховної та корекційної роботи з особами, які мають зниження функції слухового аналізатора у кожний з періодів. Визначено особливості формування вітчизняної системи навчання дітей зі зниженим слухом на сучасному етапі. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.3(4УКР) + Шифр НБУВ: РА345579
Рубрики:
Географічні рубрики:
|