Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124047842<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Губерник А.О. Стратегії маркетингу підприємства на ринку металопластикових віконних систем : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А.О. Губерник ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2007. — 20 с. — укp.Розроблено теоретичні положення та методико-практичні рекомендації щодо формування стратегій маркетингу на ринку металопластикових віконних систем, впровадження яких сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємств. Досліджено передумови формування стратегій маркетингу операторів даного ринку, виявлено закономірності його функціонування. Запропоновано принципи формування стратегій маркетингу. На підставі використання методів і моделей маркетингового та статистичного аналізу удосконалено класифікацію контрагентів ринку металопластикових віконних систем. Типологізовано чинники конкурентоспроможності підприємства та впливу маркетингової системи на результати господарської діяльності. Уточнено критерії вибору маркетингової стратегії малих і середніх підприємств ринку металопластикових віконних систем за рахунок використання матриці "товар - ресурсні можливості", обгрунтовано доцільність створення організаційно-управлінського механізму реалізації маркетингових стратегій великих підприємств даного ринку. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.551-211.1 + У9(4УКР)421.523.51 + Шифр НБУВ: РА354198
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|