| Губар Н.П. Стратегії формування конкурентних переваг транснаціональних корпорацій в умовах глобалізації світогосподарських зв'язків : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Н.П. Губар ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.Доведено, що за умов глобалізації міжнародного бізнесу стратегія корпоративної диверсифікації є засобом одержання додаткової вигоди від синергії, яка виникає між видами бізнесу або між окремим бізнесом і корпоративною материнською структурою. Доведено, що за даних умов вигоди від проведення транснаціональними корпораціями стратегії адаптації з урахуванням соціокультурних відмінностей кожного ринку та використанням підходів диференційованого маркетингу, значно перевищують конкурентні переваги, одержані внаслідок реалізації стратегії стандартизації. Обгрунтовано, що диференційований підхід до впровадження стратегій щодо спільного використання науково-технічних та інвестиційних ресурсів країн Співдружності незалежних держав є важливою передумовою збереження українськими компаніями існуючих та основою для набуття нових конкурентних переваг. Запропоновано модель створення та розвитку транснаціональних корпорацій в Україні, яка передбачає на першому етапі формування вертикально інтегрованих структур виробничого характеру, на наступному - транснаціоналізацію з використанням геоцентричного підходу до управління дочірніми підприємствами, створеними за участю капіталів України та країн СНД. Доведено, що спільні підприємства, які передбачають використання капіталу, технології та ліцензії партнера, а також придбання іноземними фірмами підприємств різних форм власності на території країн Співдружності є домінуючими видами стратегій щодо залучення новітніх технологій компаніями країн СНД. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У582.916 + Шифр НБУВ: РА329710
Рубрики:
|