Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124047857<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Сліпенький В.В. 
Стратегічне маркетингове управління підприємством в умовах ринкової економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Сліпенький ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 19 с.: табл. — укp.

Визначено основні передумови розвитку стратегічного керування в Україні. Розроблено алгоритм процесу стратегічного маркетингового управління. Здійснено оцінку привабливості стратегічного клімату. Здійснено відповідний аудит організації маркетингу в підприємствах, які досліджувалися. Проаналізовано систему маркетингової діяльності. Вивчено питання щодо використання маркетингових інновацій у досліджених підприємствах, оцінено ступінь досягнення їх стратегічних маркетингових цілей. Проаналізовано стан розробленості стратегій маркетингового управління в підприємствах, а також товарну, цінову, збутову, комунікаційну, кадрову політику. За результатами бенчмаркінгу стратегічного маркетингового управління на корпоративному, процесному та портфельному рівнях маркетингу підприємств, що досліджуються, побудовано поле бенчмаркінгу. Розроблено комплексну систему стратегічного маркетингового управління підприємством, а також карту стратегічних груп. Рекомендовано корпоративні, функціональні та інструментальні стратегії для досліджених підприємств. Запропоновано стратегічні зміни в організації маркетингового управління підприємствами.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1 + У9(4УКР-4ДОН)421.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА328640


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського