Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124047869<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Коршунов В.І. 
Стратегічне планування маркетингової діяльності на підприємстві : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.02 / В.І. Коршунов ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2002. — 36 с. — укp.

Теоретично узагальнено та розкрито об'єктивний характер зміни та суті поняття маркетингу. Проаналізовано сучасний стан маркетингу та принципи планування маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах. Визначено особливості створення державою інституціональних передумов для впровадження та розвитку стратегічного маркетингу на всіх рівнях господарювання. Запропоновано концептуальні засади стратегічного державного управління впровадженням у економічну практику господарювання філософії маркетингу та розвитком маркетингової діяльності. Досліджено існуючі методологічні підходи, що використовуються для стратегічного планування маркетингової діяльності, та розроблено нові з урахуванням державних, галузевих, регіональних інтересів. Теоретично обгрунтовано механізм стратегічного планування маркетингової діяльності, що поєднує організаційне забезпечення, принципи, компоненти, методи, моделі, предпланові маркетингові дослідження та оцінку планів.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1-23
Шифр НБУВ: РА318956 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського