Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124047903<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Курочкін К.С. 
Стратегічний маркетинг і інноваційна діяльність підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / К.С. Курочкін ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2000. — 17 с. — укp.

Розроблено принципові положення та методичні підходи до вдосконалення маркетингової теорії для сучасних виробничих підприємств України та забезпечення максимального використання потенціалу інноваційної діяльності для перспективного розвитку підприємств. Запропоновано комплексну систему стратегічного маркетингу та інноваційної діяльності. Виявлено характер і систему взаємодії маркетингової та інноваційної діяльності. Викладено методичні рекомендації щодо організації маркетингової та інноваційної діяльності на підприємстві.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55 + У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР-4ХАР)290-55 + У9(4УКР-4ХАР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА309945 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського