Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124047945<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Тошина Н.М. 
Стратегія маркетингу молокопереробних підприємств АПК : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.М. Тошина ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Висвітлено теоретико-практичні та методичні аспекти розробки стратегії маркетингу молокопереробних підприємств АПК. Розглянуто суть стратегії, зокрема маркетингової. Обгрунтовано методи та прийоми дослідження, які визначають використання стратегії для розвитку даних підприємств. Визначено обмеженість ринку молока та молокопродукції, а також фактори, які впливають на них. Проведено маркетинговий аналіз молокопереробної галузі з використанням методів стратегічного аналізу та виявлено залежність обсягу продажу продукції підприємства та її ринковою часткою. Запропоновано методику визначення конкурентоспроможності молочної продукції. Сформовано маркетингову стратегію за допомогою розроблених концептуальних підходів і основних напрямків щодо стимулювання підприємств молочної промисловості.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353-211.1 +
Шифр НБУВ: РА345920


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського