Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124047945<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Тошина Н.М. Стратегія маркетингу молокопереробних підприємств АПК : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.М. Тошина ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2006. — 20 с. — укp.Висвітлено теоретико-практичні та методичні аспекти розробки стратегії маркетингу молокопереробних підприємств АПК. Розглянуто суть стратегії, зокрема маркетингової. Обгрунтовано методи та прийоми дослідження, які визначають використання стратегії для розвитку даних підприємств. Визначено обмеженість ринку молока та молокопродукції, а також фактори, які впливають на них. Проведено маркетинговий аналіз молокопереробної галузі з використанням методів стратегічного аналізу та виявлено залежність обсягу продажу продукції підприємства та її ринковою часткою. Запропоновано методику визначення конкурентоспроможності молочної продукції. Сформовано маркетингову стратегію за допомогою розроблених концептуальних підходів і основних напрямків щодо стимулювання підприємств молочної промисловості. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353-211.1 + Шифр НБУВ: РА345920
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|