| Матчина І.Г. Стратегія розвитку ринку винопродукції України : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.07.02 / І.Г. Матчина ; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. — К., 2006. — 37 с. — укp.Досліджено економічні закономірності формування попиту на винопродукцію залежно від рівня цін на неї та товари-субститути, доходів населення, а також вивчено споживачів за рядом соціально-економічних ознак. Установлено економічні закономірності формування ринкової пропозиції винопродукції залежно від стану та тенденцій розвитку виробничо-сировинного потенціалу галузі, товарних запасів, експорту-імпорту продукції, а також вивчено відносини виробників винограду та вина. Розроблено економічний механізм їх стимулювання у виробництві конкурентоспроможної кінцевої продукції. На підставі прогнозування споживчого попиту населення, обсягів експорту-імпорту, товарних запасів, обсягів та структури виробництва сировинної бази визначено перспективи розвитку ринку винопродукції України. Надано оцінку стану й ефективності державного регулювання виробництва й обігу алкогольної продукції в Україні та розроблено концепцію державної політики у цій сфері. Запропоновано методологію визначення рівня акцизних ставок, що дає змогу реалізувати фіскальну та регулювальну функцію податків. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення акцизної політики. Запропоновано концепцію формування зовнішньоторговельної економічної політики України у галузі винопродукції, базуючись на стимулюванні експорту та захисті від надмірного імпорту. Розроблено й обгрунтовано стратегію розвитку ринку винопродукції та надано пропозиції щодо її реалізації. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.7 + У9(4УКР)843.52 + Шифр НБУВ: РА347922
Рубрики:
Географічні рубрики:
|