![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124047983<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Семенченко Н.В. Стратегія формування надійності збутових структур (на прикладі пивобезалкогольної галузі України) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.В. Семенченко ; Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2004. — 20 с. — укp.Розроблено концепцію надійності у сфері збуту продукції, на базі якої визначено критерії відбору надійних партнерів для забезпечення стабільного, ефективного та надійного функціонуванання збутових мереж у пивобезалкогольній галузі України. Запропоновано методику розрахунку їх надійності. Досліджено теоретичні аспекти менеджменту систем збуту, визначено місце та роль збутових структур у загальній діяльності фірми. Проведено порівняльний аналіз ефективності функціонування збутових мереж залежно від організаційної форми, загальних принципів утворення, розвитку та управління збутовими системами. Досліджено сучасні зміни тенденцій у діяльності систем збуту в пивобезалкогольній галузі України. З використанням нової концепції надійності створено стратегію вибору структур збутових мереж і надійних посердників для фірм-виробників. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.6-592 + Шифр НБУВ: РА334427
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|