Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124047985<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Кавун О.О. 
Стратегія формування торговельних мереж у роздрібній торгівлі продовольчими товарами : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.О. Кавун ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні аспекти формування торговельних мереж у роздрібній торгівлі продовольчими товарами. За результатами розгляду основних тенденцій розвитку світового господарства в цілому та економіки України зокрема визначено передумови формування торговельних мереж за рівнями їх прояву. Розкрито сутність понять "корпоративна торговельна мережа", "стратегія формування корпоративних торговельних мереж". Запропоновано класифікацію торговельних мереж й обгрунтовано необхідність державного регулювання їх розвитку. Проаналізовано процеси формування торговельних мереж у роздрібній тогівлі продовольчими товарами України, досліджено їх маркетингову діяльність. Розроблено стратегічні підходи щодо створення корпоративних торговельних мереж і вибору стратегічних сфер діяльності. З метою удосконалення системи взаємодії корпоративних торговельних мереж з елементами мікрозовнішнього середовища роздрібної торгівлі рекомендовано враховувати особливості домінуючих психологічних аспектів свідомості споживачів. Наведено класифікацію факторів, які впливають на організацію товаропостачання корпоративних торговельних мереж.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.20-451 +
Шифр НБУВ: РА344102


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського