![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124048226<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Третякова Л.І. Структуризація комплексу маркетингу в системі виробничого менеджменту промислових підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Л.І. Третякова ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 1999. — 19 с. — укp.Дисертація присвячена питанням виробничої діяльності промислових підприємств в умовах їх ринкової орієнтації. Встановлено необхідність і доцільність інтеграції концепцій маркетингу з теорією сучасного менеджменту в напрямі структуризації комплексу маркетингу до внутрішньовиробничих ієрархічних рівнів. Обгрунтовані основні напрями структуризації складових комплексу маркетингу, реалізація яких передбачає формування інформаційного забезпечення на основі внутрішньовиробничого моніторингу та методичного забезпечення прогнозування синтезованих техніко-економічних показників. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-211.1
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|