Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124048478<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Лиса Н.С. 
Струкурні та лінгвопрагматичні особливості рекламного знака (на матеріалі англомовної реклами) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Н.С. Лиса ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2003. — 18 с. — укp.

Вперше на матеріалах англомовної реклами здійснено комплексний аналіз структурних, комунікативно-функціональних і лінгвопрагматичних особливостей рекламного знака (РЗ) як одного з головних компонентів рекламних текстів у межах раніше досліджуваної О.Д.Солошенком моделі рекламного впливу. Запропоновано класифікацію головних функцій та функціональних типів РЗ, спрямованих на виконання конкретних цільових завдань рекламного впливу. Вперше систематизовано головні вимоги до РЗ, проаналізовано засоби творення РЗ та визначено найпродуктивніші з них, розглянуто головні структурні типи РЗ і встановлено взаємодію мови РЗ з літературною англійською мовою. На підставі комунікативно-прагматичного підходу до даного об'єкта вперше визначено ілокутивні та комунікативно-прагматичні типи РЗ, здійснено їх класифікації як системи, що характеризується певним набором мовних одиниць та їх частотою; розглянуто прагматичну спрямованість англомовних РЗ згідно з використовуваними прагмемами на лексичному, морфологічному, синтаксичному та семантико-стилістичному рівнях; а також досліджено використання психологічних факторів рекламного впливу у мові РЗ.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-716 +
Шифр НБУВ: РА323192


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського