Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124048737<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Циганкова Т.М. 
Сучасна парадигма міжнародного маркетингу : Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.05.01 / Т.М. Циганкова ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2004. — 32 с. — укp.

Досліджено еволюцію формування та системну сутність сучасного міжнародного маркетингу, визначено його вплив на процеси інтернаціоналізації компаній і національних економік. Удосконалено методологію міжнародного маркетингу, наведено її критичну оцінку. Розроблено аксіоматику сучаної міжнародної маркетингової діяльності, виявлено тенденції та проблеми її розвитку за умов глобалізації, встановлено специфіку та напрями реалізації в Україні. Запропоновано комплекс заходів щодо удосконалення міжнародної маркетингової діяльності на корпоративному рівні та створення макрорівневих передумов її активізації.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1 + У9(4УКР)829.0-211.1 +
Шифр НБУВ: РА333243


Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського