| Хоменко Т.А. Тенденції розвитку форм навчання середньої школи Німеччини в другій половині XX ст. : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.А. Хоменко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с. — укp.Охарактеризовано тенденції розвитку форм навчання середньої школи Німеччини у другій половині XX ст. Визначено фактори, що зумовили зміни форм навчання у школах системи середньої освіти Німеччини дослідженого періоду. Висвітлено розвиток форм даного навчання у контексті тенденцій диференціації, концентрації, інтеграції, індивідуалізації. Проаналізовано залежність відбору та використання форм навчання від пріоритетних у педагогічній науці Німеччини дидактичних теорій. Визначено напрямки творчого використання досвіду даної країни щодо організації форм навчання, спрямованих на розкриття творчого потенціалу особистості, у сучасній національній школі України. Зроблено висновки щодо спорідненості концепції особистісно орієнтованого навчання у педагогіці України та концепцій "відкритого" та проектно-орієнтованого навчання у школах Німеччини. Розроблено рекомендації стосовно втілення прогресивних елементів сучасних концепцій педагогіки Німеччини до практики вітчизняних шкіл. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4НІМ)6 + Ч424(4НІМ)7 + Шифр НБУВ: РА340323
Рубрики:
Географічні рубрики:
|