Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124049353<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Співаковський О.В. Теоретико-методичні основи навчання вищої математики майбутніх вчителів математики з використанням інформаційних технологій : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О.В. Співаковський ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 42 с.: рис. — укp.Розкрито науково-педагогічні передумови підготовки вчителів математики з використанням інформаційних технологій. Обгрунтовано та експериментально перевірено теоретико-методологічні засади та методичну систему навчання вищої математики майбутніх вчителів на підставі компонентно-орієнтованого принципу з використанням сучасних інформаційних технологій, що передбачає приведення змісту математичної підготовки майбутніх вчителів і магістрів математики до сучасних вимог; доцільне поєднання традиційних та інноваційних інформаційних технологій; урахування принципів індивідуалізації та диференціації процесу навчання; створення відповідного комп'ютерного середовища, яке базується на принципах безпеки, персоніфікації та адміністрування; раціональне використання різних методів, організаційних форм і засобів. Визначено організаційно-педагогічні передумови ефективного використання компонентно-орієнтованого принципу до навчання вищої математики у межах застосування інтегрованих і динамічно наповнювальних комп'ютерних середовищ. Запропоновано структуру індивідуального напрямку навчання студентів математичних спеціальностей у процесі використання середовищ типу "Світ лінійної алгебри", "Відеоінтерпретатор алгоритмів пошуку і сортування"; доведено стійкість залишкових знань майбутніх учителів математики за умов застосування спеціальних педагогічних програмних засобів. Обгрунтовано вихідні положення системи навчання математики на прикладі лінійної алгебри; компонентно-орієнтований принцип; відбір компонентів типового розв'язання; визначення структури рівнів деталізації етапів розв'язання задач, можливості використання раніше засвоєних алгоритмів як компонентів у процесі розв'язання наступних; усвідомлення й використання рівнів відповідних абстракцій. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: В152.2 р(4УКР)3-36 + Шифр НБУВ: РА330342
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|