| Кучерявий О.Г. Теоретичні і методичні основи організації професійного самовиховання майбутніх вихователів дошкільних закладів і вчителів початкових класів : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / О.Г. Кучерявий ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 37 с. — укp.Теоретично обгрунтовано концепцію та модель організації професійного самовиховання майбутніх педагогів дошкільної та початкової шкільної ланок освіти в аспекті їх цілісної підготовки, визначено сутність професійного самовиховання, готовності до його організації, культури самовиховання. Досліджено структуру активності студентів у самовиховній роботі та структуру їх інтегральної готовності до педагогічної діяльності. З'ясовано зміст моделі спеціаліста-педагога як цільового орієнтира самовиховних дій. Сформульовано базові закономірності та принципи організації професійного самовиховання студентів. Розкрито та обгрунтовано систему педагогічного забезпечення активності майбутніх спеціалістів у самовихованні, сукупність умов, важливих для її ефективного функціонування (необхідних і достатніх для розвитку інтересу до роботи над собою, формування особистісного смислу та мотивів професійного самовиховання, забезпечення регулюючого впливу позитивних емоцій і адекватної самооцінки на активність студентів у самовиховній діяльності, успішності використання викладачами методів стимулювання самовиховної активності). Експериментально доведено залежність між рівнями активності студентів у професійному самовихованні й рівнями їх інтегральної готовності до педагогічної діяльності. Розроблено методику організації професійного самовиховання майбутніх спеціалістів-педагогів у вищих педагогічних закладах освіти. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3 Шифр НБУВ: РА321651
Рубрики:
|