![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124049573<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Лузан П.Г. Теоретичні і методичні основи формування навчально-пізнавальної активності студентів у вищих аграрних закладах освіти : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / П.Г. Лузан ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 42 с.: рис. — укp.Запропоновано концепцію поетапного формування навчально-пізнавальної активності як багаторівневого утворення особистості. Доведено, що сформованість продуктивної навчально-пізнавальної активності студентів є стрижневою метою підготовки майбутніх фахівців-аграрників. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічну систему цілеспрямованого формування активності студентів у навчанні. На підставі дослідження результатів впровадження методики поетапного формування навчально-пізнавальної активності зроблено висновок про підвищення якості підготовки майбутніх фахівців-аграрників за рахунок зростання рівня їх професійної компетентності та пізнавальної самостійності. Удосконалено основні дефініції процесу формування навчально-пізнавальної активності студентів. Уточнено систему критеріїв та показників визначення рівнів її сформованості. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)3 + Шифр НБУВ: РА331496
Географічні рубрики:
|
|
|