Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124049574<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Сітарська Б. 
Теоретичні і методологічні засади дидактичних завдань з педагогіки у процесі підготовки та вдосконалення вчителів : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Б. Сітарська ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 46 с. — укp.

Розглянуто проблему формулювання дидактичних завдань у процесі фахової підготовки вчителя. Досліджено стратегію професійної підготовки майбутніх педагогів у контексті розвитку педагогічно-психологічної освіти в Польщі на межі XX та XXI ст. і загальних цивілізаційних принципів. Встановлено, що ефективність стратегії навчання та фахової піготовки майбутніх вчителів за допомогою дидактичних завдань полягає в здобутті студентами знань та умінь у процесі навчальної діяльності, під час розв'язання проблем і переживання змісту. Обгрунтовано доцільність використання дидактичних завдань у процесі навчання та фахової підготовки майбутніх вчителів, що сприяє формуванню їх асертивних якостей і педагогічної компетенції, розвиває вміння дискутувати та переконувати. Встановлено позитивний вплив процесу сприйняття та рецепції студентами та викладачами дидактичних завдань на підвищення ефективності навчання. Розглянуто методи удосконалення професійного рівня вчителів після одержання диплома під час роботи в навчальному закладі. Проведено кількісний та якісний аналіз емпіричного матеріалу.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4ПОЛ) +
Шифр НБУВ: РА337112


Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського