| Сікорський П.І. Теорія і методика диференційованого навчання в середніх загальноосвітніх і професійних навчальних закладах : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / П.І. Сікорський ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 39 с. — укp.Теоретико-методологічно обгрунтовано основи диференційованого навчання на всіх освітніх ступенях. Визначено поняття, систему дидактичних принципів диференційованого навчання, методологічні підходи до класифікації змісту, методів, форм і навчальних технологій за умов диференціації. Розглянуто взаємозв'язки між індивідуалізацією та диференціацією, диференціацією та інтеграцією. Представлено одну з апробованих моделей диференційованого навчання - модульно-рейтингова технологія, її методичні основи. Висвітлено проблеми реформування освіти в Україні та на основі принципу диференціації змодельовано цілісну структуру освітньої системи в регіоні та державі загалом. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.204 Шифр НБУВ: РА315293 Пошук видання у каталогах НБУВ
Рубрики:
|