| Луцан Н.І. Теорія і практика розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Н.І. Луцан ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2006. — 45 с. — укp.Представлено концептуально-методичний підхід до проблеми розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку у мовленнєво-ігровій діяльності. Розроблено та науково обгрунтовано функціональну модель даного розвитку, яка містить мовленнєво-стимульований, продуктивно-діяльнісний і креативний етапи. Доведено ефективність її використання. Розкрито суть понять "мовленнєво-ігрова діяльність", "мовленнєво-ігрова компетенція", "вербальна гра". Уточнено та структуровано зміст понять "словесна гра", "ігрова компетенція", "ігрова мовленнєва вправа". Визначено показники, критерії й охарактеризовано рівні розвитку зв'язного мовлення дітей у мовленнєво-ігровій діяльності. Установлено педагогічні умови та закономірності сприяння її розвитку. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-910 + Ш141.4-910 + Ш141.4-910 Шифр НБУВ: РА343526
|