| Пальчевський С.С. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.09 / С.С. Пальчевський ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 43 с.: рис. — укp.На підставі теоретичного аналізу сугестопедагогічної літератури обгрунтовано та уточнено понятійний апарат сугестопедагогіки з урахуванням її найновіших досягнень. Доведено, що сугестопедагогіка складає особливий напрям у світовій педагогіці, який з метою впливу на мнестичні можливості учня використовує засоби навіювання у різних його стадіях. Визначено у межах сугестопедагогічного напряму в педагогіці чотири напрями нижнього порядку: гіпнопедію, ритмопедію, релаксопедію, сугестопедію. Установлено їх суть, місце та роль сугестопедії у загальному сугестопедагогічному процесі як нового та ефективного напряму сугестопедагогіки. У розроблених технології та моделі даного навчання школярів середніх загальноосвітніх навчальних закладів обгрунтовано методи: діагностики задатків і обдарувань учня, розвитку їх засобами сугестопедії, формування на основі цього рефлексу цілі. Доведено необхідність розгортання в процесі сугестопедичного навчання програми образного мислення. Удосконалено сугестопедичну систему відбору та структурування змісту навчального матеріалу загальноосвітніх дисциплін у процесі об'єднання його у так звані глобальні теми, а також методи його сугестопедичної етюдної розробки. Розвинуто теорію сугестопедичної мотиваційної діяльності вчителя на базі особистісно орієнтованого навчання школярів середніх загальноосвітніх закладів. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.291 + Ч421.291 + Ч421.291 + Ч421.291 Шифр НБУВ: РА326185
Рубрики:
|