| Ісаєва О.О. Теорія і технологія розвитку читацької діяльності старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О.О. Ісаєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 40 с. — укp.Конкретизовано специфіку та найважливіші закономірності формування читацьких інтересів старшокласників. Розроблено структурну модель технології розвитку читацької культури школярів у взаємодії її освітньо-змістового, практичного та ціннісного аспектів. Визначено оптимальні методи, прийоми та види навчальної діяльності, що сприяють розвитку читацької компетенції учнів. Обгрунтовано доцільність використання інноваційних підходів у процесі вивчення зарубіжної літератури в школі, зокрема новітніх комп'ютерних технологій та Інтернету, інтерактивних видів і форм роботи, пошукової діяльності учнів. Встановлено критерії сформованості читацьких умінь і навичок учнів. Розроблено та експериментально апробовано технологію розвитку читацької діяльності страшокласників. Встановлено позитивний вплив запропонованої методики на підвищення продуктивності літературної освіти учнів, формування їх естетичного досвіду, розвитку вміння самостійного аналізу й інтерпретації прочитаного та корекції власних поглядів у процесі повторного аналізу художнього твору. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р2 + Ш5(0) р2 Шифр НБУВ: РА334103
Рубрики:
Географічні рубрики:
|