Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124050575<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Трішкіна Н.І. 
Товарна політика оптового підприємства в системі маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.І. Трішкіна ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Проаналізовано роль і функції підприємств за умов ринкової економіки. Висвітлено основні шляхи реформування цієї сфери діяльності. Виявлено визначальні фактори товарної політики підприємств оптової торгівлі. Запропоновано систему показників оцінки її ефективності, надано методику їх розрахунку. Здійснено аналіз стану ринку господарських товарів, зокрема тих, що входять до споживчого комплексу "Домашнє господарство", досліджено стан товарного асортименту на оптових підприємствах, надано оцінку практики формування товарної політики на них, розкрито роль, місце та функції служби маркетингу оптового підприємства. Надано рекомендації щодо їх удосконалення. Визначено основні напрямки розвитку управління товарною політикою у системі маркетингу та стратегічних цілей підприємства. Запропоновано методичні підходи щодо її формування. Розроблено типову модель даного управління на оптових підприємствах. Надано рекомендації щодо визначення стратегічної зони господарювання підприємства та удосконалення маркетингових досліджень ринку товарів господарського призначення.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.31-82-18 +
Шифр НБУВ: РА342281


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського