Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124051474<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Терехова І.В. 
Удосконалення планування діяльності підприємств на основі реалізації маркетингових можливостей : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.В. Терехова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 18 с.: рис. — укp.

За результатами дослідження виявлено вплив рівня використання маркетингових можливостей підприємств щодо вибору стратегій і планів їх розвитку, організаційно-аналітичного забезпечення управління, економічних і ринкових результатів діяльності підприємств промисловості. У структурі внутрішнього середовища промислових підприємств визначено внутрішні маркетингові можливості, їх функції, принципи, механізми реалізації, аналізу, оцінки та планування. Розроблено методичні засади аналізу та оцінки рівня використання маркетингових можливостей. Запропоновано алгоритм вибору стратегій розвитку, систему планів та методику оцінки якості планів розвитку. За розрахунками рівня використання внутрішніх маркетингових можливостей п'яти промислових підприємств Дніпродзержинська з'ясовано ступінь їх впливу на основні економічні та ринкові показники діяльності. Розроблено й обгрунтовано концептуальні засади визначення, використання та розвитку внутрішніх маркетингових можливостей підприємств (функції, принципи, методи аналізу, оцінки планування), їх місце та роль у системі менеджменту.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА331302


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського