Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124051649<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Сердюк Т.М. 
Удосконалення технічного обслуговування рейкових кіл шляхом автоматизації контролю їх параметрів на базі вагона-лабораторії : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Т.М. Сердюк ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2008. — 22 с. — укp.

Науково обгрунтовано технічне обслуговування рейкових кіл (РК) і зниження експлуатаційних витрат шляхом автоматизації контролю їх параметрів. З використанням теорії електромагнітного поля побудовано математичну модель електромагнітних процесів у системі "рейкова лінія - приймальні котушки автоматичної локомотивної сигналізації (АЛС)" і одержано більш точну аналітичну залежність електрорухомої сили (ЕРС) у локомотивних котушках від кодового струму й електромагнітних завад у рейковій лінії, що дозволило підвищити точність визначення параметрів рейкових кіл (РК) за умов автоматизованих вимірюваннь з вагона-лабораторії. Удосконалено математичну модель передачі кодових сигналів від колійних пристроїв до локомотивного приймача, яка дозволяє комплексно аналізувати канал передачі. Ця модель базується на залежностях ЕРС у локомотивних котушках від струму у рейковій лінії, що дозволило науково обгрунтувати розроблені методи та засоби автоматизованого контролю параметрів кіл, кодового струму АЛС і електромагнітних завад у рейкових лініях. Розвинуто математичну модель розповсюдження електромагнітних завад у рівномірно завантаженій тяговій мережі, яка повною мірою враховує параметри тягової мережі, а саме: значення провідності між контактною мережею та опорами ліній тягового електропостачання, опорами та рейковими лініями, опорами та землею, що дозволило врахувати вплив заземлення опор контактної мережі на роботу рейкових кіл і розробити рекомендації щодо визначення можливих джерел електромагнітних завад на залізничних дільницях з великим обсягом роботи на підставі результатів автоматизованих вимірювань з вагона-лабораторії. Розвинуто математичну модель розповсюдження елекромагнітних завад у тяговій мережі з локально зосередженим навантаженням, яка передбачає врахування значень опору між всіма лініями, що дало змогу більш точно визначити джерела електромагнітних завад на малодіяльних залізничних дільницях за умов впливу заземлення опор контактної мережі на рейки.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.9-082 +
Шифр НБУВ: РА335300


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського