| Пономаренко Н.Ш. Удосконалення управління діяльністю інформаційних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.Ш. Пономаренко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 19 с. — укp.Узагальнено тоеретичні підходи до визначення понять "інформація" та "інформаційний ринок". Визначено місце інформації й інформаційного ринку у сучасній економіці. Наведено загальну характеристику інформаційних підприємств, що надають консалтингові послуги, науково-технічну та статистичну інформацію, інтернет-послуги. Виявлено вплив інформаційного ринку на діяльність інформаційних підприємств. Досліджено форми та методи державного регулювання даною діяльністю. З'ясовано особливості функціонування зазначених підприємств, які полягають у вирішальному значенні інтелектуального капіталу у порівнянні з матеріально-речовим, відсутності жорсткого закріплення працівників за місцезнаходженням підприємства, підвищеній мобільності структури послуг, що надаються, відсутності жорсткої адміністративної ієрархії, творчій свободі працівників. Відзначено, що виконання завдань, які виникають в управлінській діяльності інформаційних підприємств, залежить від його цілей, задач і функцій. Розроблено процедуру, яка дає змогу реалізувати цільові настанови й напрямок дії факторів внутрішнього та зовнішнього середовищ інформаційного підприємства як управлінський вплив. Обгрунтовано, що процедура має визначати мету й напрями комерційної діяльності, стратегічного маркетингу, інноваційної стратегії, основні маркетингові заходи та терміни їх виконання, вимоги до якості, форми та способи надання інформаційних продуктів і послуг. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)293.2-21 + У9(4УКР)391-21 + Шифр НБУВ: РА337285
Рубрики:
Географічні рубрики:
|