| Загорна Т.О. Управління конкурентним потенціалом торговельної марки : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.О. Загорна ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2005. — 19 с.: рис., табл. — укp.Розроблено маркетингову стратегію управління конкурентним потенціалом торговельної марки за умов ринку лікеро-горілчаної продукції. Доповнено існуючу систему показників оцінки конкурентоздатності організації категорією "конкурентний потенціал торговельної марки". Удосконалено економічні методи управління конкурентними перевагами торговельної марки, що дозволяють сформувати стратегію посилення конкурентних позицій, планувати подальше поширення бренда на нові товари та ринки з урахуванням місткості ринку, впливу зовнішніх факторів, песимістичного й оптимістичного сценаріїв його розвитку. Розвинуто технологію аналізу марочної конкуренції за методом конкурентної діагностики, що припускає використання кількісних показників оцінки потенціалу торговельної марки. Удосконалено методику побудови конкурентної карти ринку за результатами управління зовнішніми та внутрішніми конкурентними перевагами марки, застосування якої дає можливість розподілити марки за стратегічними підгрупами та розробити систему тактичних заходів, спрямованих на реалізацію стратегії розвитку бренда. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.4-211.1 + У9(4уКР)421.512.7-803.43 + Шифр НБУВ: РА338192
Рубрики:
Географічні рубрики:
|