Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124052665<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гуржій Н.М. Управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах ринкової економіки : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Н.М. Гуржій ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2007. — 19 с. — укp.Обгрунтовано шляхи удосконалення управління маркетинговою діяльністю торговельних підприємств Донецької області. Розкрито сутність та основні задачі управління маркетинговою діяльністю. Проведено дослідження стратегічного, тактичного та інноваційного маркетингу. Охарактеризовано основні етапи стратегічного управління маркетингом, розглянуто маркетингові ризики та запропоновано методи їх мінімізації. Проведено дослідження існуючої системи управління маркетингом на торговельних підприємствах Донецької області. Проаналізовано маркетингові ризики, наведено результати моніторингу маркетингу відносин. Розроблено та рекомендовано до впровадження комплексну систему управління маркетингом та модель стратегічного маркетингу для торговельних підприємств. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ДОН)421.1-211.1-21 + Шифр НБУВ: РА353962
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|