Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124052668<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Смірнова Є.П. Управління маркетингом некомерційних суб'єктів : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Є.П. Смірнова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 19 с. — укp.Обгрунтовано методичний підхід щодо формування механізму управління маркетинговою діяльністю освітніх установ. Розкрито соціально-економічну природу та умови виникнення некомерційних організацій, показано можливості управління їх маркетингом. Запропоновано новий підхід щодо формування класифікації некомерційних організацій, охарактеризовано існуючі форми переходу класичного маркетингу в маркетинг некомерційних суб'єктів і напрямки його розвитку - маркетинг освіти та маркетинг навчальних закладів. Обгрунтовано методику аналізу та вибору напрямів розвитку системи освіти в Україні. Розроблено методи розрахунку сукупної ефективності діяльності ВНЗ та системи управління його маркетингом. Обгрунтовано необхідність створення спеціалізованого підрозділу маркетингу в структурі управління вищим навчальним закладом. Встановлено критерії оцінки соціальної та економічної ефективності управління маркетингом некомерційних суб'єктів. Запропоновано методичний підхід щодо розробки стратегій управління маркетингом некомерційних суб'єктів на прикладі вищих навчальних закладів. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)490-211.1-21 + Шифр НБУВ: РА345349
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|