Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124052729<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Брадов В.В. Управління підприємствами друкованих ЗМІ: маркетингово-орієнтований підхід : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В.В. Брадов ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 19 с. — укp.Обгрунтовано шляхи вирішення теоретичних і практичних проблем управління підприємствами друкованих засобів масової інформації (ПДЗМІ), показано можливості його удосконалення на засадах впровадження маркетингово-орієнтованого підходу. Запропоновано модель вибору та ефективного управління розміщенням інформаційного продукту на площі видання. Розроблено класифікацію витрат ПДЗМІ. Обгрунтовано методичні підходи щодо формування маркетингової стратегії з урахуванням ризиків діяльності ПДЗМІ. Зокрема, розроблено фактор-карти, що дозволяє формувати маркетингову стратегію залежно від ступеня ризику та існуючої сегментації медіаринку. Науково обгрунтовано методичний підхід щодо визначення конкурентної ціни друкованих видань. Проведено дослідження ринку друкованих ЗМІ, виявлено основні тенденції його формування та розвитку. На підставі використання результатів кореляційно-регресійного аналізу розроблено нові підходи щодо аналізу та прогнозування розвитку ПДЗМІ. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)380-211.1 + Шифр НБУВ: РА346947
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|