Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124052790<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гіковата Н.К. Управління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.К. Гіковата ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2006. — 20 с. — укp.Розроблено методи, викладено методичні підходи та наведено рекомендації з управління процесом створення нового товару щодо зниження його невизначеності та обгрунтовано побудову як процес прийняття управлінського рішення про зміну продуктової номенклатури продукції виробничо-технічного призначення (ПТВП) підприємства з урахуванням маркетингового аспекту. Визначено межі цінових стратегій підприємства на основі розв'язання системи рівнянь чистого доходу товаровиробника під час використання різних стратегій ціноутворення. Розглянуто метод виявлення незадоволених потреб підприємств-споживачів у ПВТП, метод сегментації ринку на основі визначення складу конкурентного середовища підприємств-споживачів для просування нового товару, заснованого на результатах аналізу взаємозв'язків різних видів економічної діяльності суб'єктів господарювання. Розкрито зміст маркетингового паспорта нового товару. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-211.1 + Шифр НБУВ: РА342911
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|