Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124052800<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Балеха Т.В. Управління рекламною діяльністю в торговельному підприємстві : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.В. Балеха ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.На підставі аналізу численних літературних джерел розкрито суть рекламної діяльності торговельного підприємства та визначено особливості її управління. Запропоновано модель управління рекламною діяльністю у торговельному підприємстві з урахуванням наявності часового лага зворотньої реакції споживачів та поетапне впровадження сукупності рекламних заходів, що здійснюється торговельним підприємством. Розвинуто методичні підходи щодо змісту рекламних кампаній залежно від ринкових позицій роздрібного торговельного підприємства та постачальника. Визначено засади формування підсистеми управління рекламною діяльністю у маркетинговій інформаційній системі торговельного підприємства. З метою вдосконалення управління рекламною діяльністю за умов нестабільного зовнішнього середовища розроблено систему оцінки його ефективності з урахуванням агрегованих оцінних показників, що забезпечить досягнення маркетингових цілей та успішне функціонування підприємства на ринку. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81-21 + Шифр НБУВ: РА336283
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|