| Носаченко Т.Б. Формування в молодших школярів конструктивних умінь у процесі навчання образотворчого мистецтва і художньої праці : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.Б. Носаченко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.Досліджено проблему формування у молодших школярів конструктивних умінь засобами образотворчого мистецтва та художньої праці. Розглянуто колірно-графічну та предметно-пластичну образотворчу діяльність як важливу внутрішню якість повноцінно сформованої особистості учнів у сензитивний період їх розвитку. Розкрито сутність дитячого художнього проектування, спрямованого на формування даного особистісного утворення як сукупності емоційних, розумових і психомоторних дій, результатом яких є утворення словесних образів, графічних схем, пошукових макетів з різних пластичних матеріалів. Доведено, що процес формування в учнів початкової школи конструктивних умінь найбільш ефективний за таких умов: інтегрованого змісту навчального матеріалу з образотворчого мистецтва та художньої праці, створення динамічного предметно-розвиваючого середовища, використання ігрового методу художнього проектування та суб'єкт-суб'єктної взаємодії вчителя й учнів у процесі навчання. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р(4УКР)2-3 + Ч421.221.266 + Шифр НБУВ: РА342721
Рубрики:
Географічні рубрики:
|