| Маруфенко О.В. Формування вокально-слухових навичок майбутнього вчителя музики : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Маруфенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.Розглянуто проблему формування вокально-слухових навичок вчителя музики у процесі фахової підготовки. Визначено структурні компоненти вокального слуху та вокально-слухових навичок, зокрема, мотиваційний, когнітивний та операційний. Розкрито специфіку формування вокально-слухових навичок педагогів-музикантів, доведено залежність ефективності даного процесу від реалізації педагогічних умов: формування вокально-слухацької установки, оволодіння спеціальними вокально-теоретичними знаннями, опанування практичними прийомами вокально-слухового діагностування власного та дитячого співацького процесу. Розроблено систему критеріїв визначення рівнів сформованості вокально-слухових навичок вчителів музики. Проаналізовано педагогічну модель, яку реалізовано в експериментальній методиці поетапного формування вокально-слухових навичок вчителя музики. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р + Ч489.518.5 + Шифр НБУВ: РА342254
Рубрики:
|