Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124054851<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Лікарчук Н.В. 
Формування іміджу політичного лідера в процесі виборчої кампанії : Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Н.В. Лікарчук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Розкрито суть іміджу політичного лідера, зазначено, що імідж політика формується на підставі реально властивих цій особистості характеристик, але у відповідний спосіб "препарованих" спеціалістами (іміджмейкерами). Саме вони дають змогу лідеру здійснити свої функції, зокрема, переконати населення в правильності вибраного рішення. Зазначено, що створення іміджу політика проходить ряд певних етапів, кожний з яких має свої методи здійснення. Відзначено, що побудова іміджу політичного лідера має свою стратегію та тактику. Саме в межах стратегії реалізується образ кондидата, тактика та план виборчої кампанії. Зауважено, що формування іміджу політика в межах виборчої кампанії носить технологічний характер. Політичний маркетинг, менеджмент, реклама, паблік рилейшнз та пропаганда використовуються як технології створення іміджу політичного лідера.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф052 + Ф038.4 +
Шифр НБУВ: РА326000


Рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського