| Терно С.О. Формування історичних понять в учнів 9-го класу загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.О. Терно ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 21 с. — укp.Запропоновано технологію формування наукових понять на уроках історії в учнів 9-го класу, яка полягає в тому, що дані поняття засвоюються краще, повніше й більш свідомо, якщо як основу систематизації знань використовувати вивчення не окремих понять під час ознайомлення з історією різних країн, а цілісної моделі розвитку суспільства (найважливіші поняття вводять під час створення теоретичної моделі, що поступово ускладнюється). На підставі перетворювального та контрольного експерименту в школах Запоріжжя в 1998 - 2000 рр. встановлено, що між учнями експериментальних і контрольних класів відмінності результатів засвоєння історичних понять не випадкові, а статистично достовірні, рівень засвоєння історичних понять учнями даних груп суттєво відрізняється. Коефіцієнт засвоєння в експериментальній групі становив 0,9, що свідчить про завершеність навчання, водночас аналогічний показник у контрольній групі - 0,5, що можна вважати незадовільним результатом навчання. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР) + Шифр НБУВ: РА322976
Рубрики:
Географічні рубрики:
|