Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124054940<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Держак Н.О. 
Формування комплексу маркетингового впливу підприємства на цільовий ринок : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н.О. Держак ; Східноукр. держ. ун-т. — Луганськ, 2000. — 20 с. — укp.

Розроблено і науково обгрунтовано основи формування маркетингового впливу підприємства на цільовий ринок. Розкрито зміст комплексу маркетингового впливу; уточнено класифікаційні характеристики інструментів маркетингу; обгрунтовано тактичні аспекти маркетингу. Запропоновано методику формування комплексу маркетингового впливу відповідно до стану попиту. Розроблено математичну модель управління попитом, засновану на марківському процесі ймовірності. Запропоновано механізм маркетингового впливу, регламентацію процедур щодо здійснення комплексу маркетингового впливу, координацію діяльності з суб'єктами ринку.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,21 + У9(4УКР-4ЛУГ)421.0,21
Шифр НБУВ: РА309279 Пошук видання у каталогах НБУВ 


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського