| Сива Т.В. Формування конкурентних відносин у трансформаційній економіці України : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Т.В. Сива ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 20 с. — укp.З'ясовано суть конкуренції, конкурентного середовища та конкурентної стратегії в економіці. Запропоновано функції, класифікаційні ознаки та види економічної конкуренції. Висвітлено особливості розвитку економічного суперництва у директивно-плановій економіці. Визначено нові риси розвитку конкуренції у вітчизняній економіці. Розкрито процес становлення інституційного середовища рекламної діяльності в Україні, визначено критерії недобросовісної реклами та умови, за яких порівняльна реклама має заборонятися, а також запропоновано певні заходи щодо розвитку адресної реклами у пресі. Значну увагу приділено удосконаленню основних засад економіко-правового регулювання конкуренції в економіці України. Базуючись на результатах вивчення світового досвіду, обгрунтовано найважливіші засади ефективного інституційного регулювання конкуренції та саморегулювання реклами. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13 + Шифр НБУВ: РА337946
Рубрики:
Географічні рубрики:
|