| Хачумян Т.І. Формування критичного мислення студентів вищих навчальних закладів засобами інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Т.І. Хачумян ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 20 с.: рис. — укp.Досліджено проблему формування критичного мислення студентів вищих навчальних закладів у процесі навчання з застосуванням інформаційних технологій. Розкрито суть критичного мислення у педагогічному аспекті, визначено його компоненти. Доведено, що основним у структурі критичного мислення є інтелектуально-процесуальний компонент, складовими компонентами є три групи вмінь: інформаційно-діагностичні, контрольно-рефлексивні та дослідницькі вміння. Дидактично обгрунтовано способи формування зазначених умінь з використанням інформаційних технологій, зокрема, організації діяльності з пошуку інформації, її аналізу, структурування й адекватного подання; створення спеціальних ситуацій знаходження та виправлення помилок, контролю процесу та результатів діяльності; залучення студентів до розробки та перевірки гіпотез, а також різних варіантів розв'язання завдання, аргументованого вибору оптимального. Експериментально доведено, що застосування розроблених способів сприяє формуванню критичного мислення студентів. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2 + Шифр НБУВ: РА335723
Рубрики:
|