Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124055060<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Жегус О.В. 
Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.07.05 / О.В. Жегус ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. — Х., 2006. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання формування цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі за умов їх маркетингового спрямування. Проаналізовано теоретичні аспекти ціноутворення та визначено подальший розвиток. Запропоновано систему принципів формування цінової політики. Розглянуто фактори, що впливають на її формування, розроблено методику їх аналізу та вивчення. Проаналізовано ефективність цінової політики підприємств роздрібної торгівлі, що спеціалізуються на продажу продовольчих товарів. Розроблено методику та модель визначення рівня інтегральної торговельної надбавки. Визначено значущість і вплив факторів цінової чутливості споживачів на процес купівлі продовольчих товарів. Удосконалено механізм формування маркетингово-орієнтованої політики в підприємствах роздрібної торгівлі.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.21-861-18 +
Шифр НБУВ: РА344216


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського