Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124055062<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вотченікова О.В. Формування маркетингової системи взаємодії на ринку лакофарбових товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О.В. Вотченікова ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2006. — 20 с. — укp.Розглянуто питання формування маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарів. Обгрунтовано концептуальний підхід щодо визначення сутності маркетингу відносин. Розкрито зміст маркетингової системи взаємодії, досліджено особливості її формування. Проаналізовано вітчизняний досвід утворення маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарів, зокрема, здійснено їх ідентифікацію та визначено структуру. Проведено діагностику процесу формування маркетингових систем взаємодії відповідно до встановлених критеріїв партнерських відносин (взаємної зацікавленості у співробітництві та взаємної підтримки ринкових суб'єктів). Виконано стратегічний моніторинг факторів формування маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарів. Розроблено науково-методичний підхід щодо вибору стратегій маркетингу відносин виробників лакофарбових товарів. Обгрунтовано організаційну структуру маркетингової системи взаємодії. Розроблено комплекс показників визначення рівня взаємовідносин у процесі формування маркетингової системи взаємодії. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових товарів, які впроваджено на підприємствах ГФ ТОВ "Поліфарб" та ТОВ "Стиролхімпобут". Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.051.9-211.1 + Шифр НБУВ: РА344448
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|