Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124055064<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Буняк Н.М. Формування маркетингової стратегії розвитку регіону та механізми її реалізації : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.10.01 / Н.М. Буняк ; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. — Л., 2006. — 20 с. — укp.Обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи щодо формування та реалізації маркетингової стратегії розвитку регіональної економіки, використання якої спрямоване на одержання тривалих конкурентних переваг. Проаналізовано теоретичні засади регіонального маркетингу, визначено особливості й окреслено послідовність етапів формування та реалізації маркетингової стратегії регіону. Запропоновано використовувати інтегральний показник конкурентоспроможності регіону для визначення ефективності функціонування маркетингу на регіональному рівні. Наведено оцінку рівня конкурентоспроможності регіонів України як місця організації бізенсу, проживання населення та організації відпочинку. Обгрунтовано методику та практичні рекомендації щодо вибору маркетингової стратегії розвитку регіону та механізмів її реалізації. Визначено маркетингові можливості підвищення конкурентоспроможності Волинської області. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + Шифр НБУВ: РА344160
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|