| Живко З.Б. Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / З.Б. Живко ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Львів, 2004. — 19 с.: рис. — укp.Запропоновано поглиблену класифікацію чинників ціноутворення, які необхідно враховувати у процесі встановлення ціни. Визначено ієрархію факторів сприйняття споживачем цінності послуги (товару), що дає змогу правильно позиціювати ціну пропонованої послуги стосовно цін на послуги конкурентів та на інші види послуг. Визначено чинники, які зумовлюють особливості ціноутворення у сфері послуг. Обгрунтовано систему факторів, що впливають на вибір цінової стратегії підприємства сфери послуг, врахування яких забезпечує формування ефективної цінової стратегії. Обгрунтовано методичні рекомендації щодо її розробки, зважаючи на особливості територіального розташування споживачів, їх доходи та споживчі переваги, а також фази життєвого циклу послуги на ринку, її конкурентоспроможність, внутрішні можливості підприємства щодо виробництва послуги необхідної якості та обсягу, що забезпечить підвищення ефективності виробництва послуги, її реалізації та обслуговування споживачів. Запропоновано підходи щодо зниження цінового ризику, які враховують специфіку діяльності підприємства у сфері послуг. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)490-861 + Шифр НБУВ: РА331572
Рубрики:
Географічні рубрики:
|