Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124055067<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Луговська І.А. 
Формування маркетингу підприємства на ринку титану України : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.А. Луговська ; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. — Донецьк, 2004. — 18 с. — укp.

Розглянуто актуальні проблеми формування системи маркетингу на підприємствах-виробниках титану, наведено теоретичне обгрунтування змісту даного поняття на промисловому ринку. Висвітлено промисловий маркетинг як процес, спрямований на формування портфеля замовлень. Досліджено еволюцію маркетингової концепції (класичне та сучасне трактування), визначено сутність маркетингу взаємовідносин на промисловому ринку. Проаналізовано світову та вітчизняну фірмову структуру ринку титану, встановлено особливості та недоліки маркетингової діяльності підприємств на ринку, досліджено систему управління маркетингом виробників титану. Розроблено методичні рекомендації щодо становлення маркетингу підприємств на ринку титану України, спрямовані на створення довгострокового плану, основною метою якого є формування портфеля замовлень. Запропоновано алгоритм формування маркетингу для підприємств-виробників титану, а також модель довгострокового плану маркетингу на ринку титану, обгрунтовано доцільність її застосування на КП "Запорізький титано-магнієвий комбінат".

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.552.52-211.1
Шифр НБУВ: РА330812


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського