Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124055243<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Павленко І.М. Формування організаційної структури управління маркетингом на підприємстві : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / І.М. Павленко ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2003. — 20 с.: рис — укp.Розглянуто теоретико-методологічні засади формування організаційної структури управління (ОСУ) маркетингової діяльності на підприємстві. Запропоновано підходи до визначення характеристик маркетингу як об'єкту організаційного проектування. Проаналізовано організацію маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах та її вплив на ефективність роботи підприємства. Визначено закономірності здійснення розподілу та інтеграції праці. Обгрунтовано концепцію формування ОСУ, вплив чинників макро- та мікросередовища на обсяги та тривалість здійснення маркетингової діяльності. Розроблено функціональну модель маркетингу та алгоритм визначення кількісних показників ОСУ. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + Шифр НБУВ: РА324211
Рубрики:
Географічні рубрики:
|
|
|