| Коссак Г.М. Формування особистісного досвіду старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.М. Коссак ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2005. — 20 с. — укp.Досліджено особливості, педагогічні умови формування особистісного досвіду старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи у контексті нової педагогічної парадигми, згідно з якою учень у суб'єктивній позиції набуває досвіду організації особистісного способу буття у цьому процесі. На підставі аналізу різних видів досвіду, одержаного за процесу соціалізації й індивідуалізації особистості, обгрунтовано суть, структуру та розроблено модель особистісного досвіду старшокласників, що поєднує нормативно-оцінний, мотиваційно-стимулювальний й практично-дієвий компоненти з урахуванням психологічних новоутворень, потреб розвитку учнів юнацького віку. Розвинуто теоретико-методичні засади, обгрунтовано психологічні аспекти організації навчально-виховного процесу як набуття старшокласниками особистісного досвіду, що забезпечує суб'єктивну активність і єдність зовнішньої, практичної та внутрішньої, а також психологічної сторін їх діяльності. Розглянуто головні чинники формування даного досвіду, а саме: навчально-пізнавальну й суспільно-практичну діяльність, міжособистісне спілкування з різними соціальними групами, висвітлено особливості, принципи організації у єдності з їх сутнісними та динамічними характеристиками для досягнення ефективного педагогічного впливу. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено ефективність педагогічних умов, моделі формування особистісного досвіду старшокласників. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3 + Шифр НБУВ: РА340811
Рубрики:
|