| Масюк О.М. Формування оцінної діяльності молодших школярів у процесі навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.М. Масюк ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2005. — 23 с.: табл. — укp.На підставі аналізу теоретичних джерел розглянуто суть оцінної діяльності, її функції, види та форми її організації у навчальному процесі, визначено шляхи формування оцінних умінь школярів. Розроблено, обгрунтовано та експериментально перевірено технологію формування даної діяльності молодших школярів, яка передбачає формування мотиваційно-цільового, змістовно-операційного й рефлексивного її компонентів, для кожного з яких передбачено етапи проектування, організації та регулювання, а також корекції. Для створення оцінних ситуацій у процесі навчання розроблено контрольно-діагностичні та навчально-діагностичні завдання. Доведено, що поетапна робота щодо формування оцінної діяльності молодших школярів у процесі навчання сприяє підвищенню рівня її структурної повноцінності, позитивним змінам у сформованості компонентів, а також збільшенню кількості учнів, у яких достатньо розвинута компетентність й продуктивність оцінювання, посилюється мотивація й ініціатива здійснення оцінювання. Завантажити Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Шифр НБУВ: РА334792
Рубрики:
|