| Яремчук С.В. Формування професійно-психологічної спрямованості особистості майбутнього вчителя : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.В. Яремчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.Дисертацію присвячено проблемі формування професійно-психологічної спрямованості (ППС) особистості майбутнього вчителя шляхом активізації самопізнання на початковому етапі навчання в вищому навчальному закладі (ВНЗ). Обгрунтовується поняття, зміст та структура ППС, особливості її сформованості у студентів педвузу, визначаються критерії діагностування (мотиви вибору та здобуття професії вчителя; загальна спрямованість навчально-професійної діяльності; інтерес до психолого-педагогічних знань; особливості професійного самовизначення; мотиваційні характеристики організаторської та комунікативної діяльності майбутнього вчителя; схильність до певного стилю спілкування при розв'язанні педагогічних ситуацій) та рівні її сформованості у студентів-педагогів (високий, середній, низький). Виявлено недостатній рівень сформованості ППС особистості майбутнього вчителя в навчально-виховному процесі у ВНЗ, розкриті мета та шляхи її формування. Розроблено й апробовано спецсемінар з самопізнання з метою підвищення рівня її сформованості та активізації в студентів інтересу до психологічних знань, дається кількісно-якісне обгрунтування доцільності його впровадження у навчальну програму з курсів психології. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0
Рубрики:
|