![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124055442<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Римар Л.В. Формування професійної самосвідомості майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.В. Римар ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 20 с. — укp.Представлений теоретичний та експериментальний аналіз наслідків дослідження професійної самосвідомості майбутніх учителів. Розкрито основні компоненти, розроблено критерії та визначено рівні сформованості професійної самосвідомості майбутнього педагога. Виявлено основні умови (стимулювання пізнавальної активності студентів, спрямованої на вдосконалення себе як суб'єкта діяльності, залучення до активної педагогічної практики з подальшим самоаналізом на основі розвитку рефлексивної схильності, підвищення професійної компетентності в сфері спілкування тощо) та шляхи її формування. Розроблено й апробовано на практиці методи формування професійної самосвідомості в процесі вивчення педагогічних дисциплін, важливе місце серед яких займають активні методи навчання. Завантажити
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Рубрики:
|
|
|