Бази даних


Автореферати дисертацій - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=20081124055487<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
   
Діброва Т.Г. 
Формування рекламного звернення у маркетинговій діяльності підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Т.Г. Діброва ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 16 с.: рис. — укp.

Розкрито особливості українського рекламного ринку взагалі та з огляду на специфіку розробки й створення рекламного звернення. Розроблено методику конкурентної позиції товару у рекламному зверненні. Опрацьовано підходи до визначення змісту та форми подання рекламного звернення, оцінки його ефективності, а також запропоновано поетапну процедуру формування концепції рекламного звернення у процесі розробки та створення рекламного продукту.

  Завантажити


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.81 +
Шифр НБУВ: РА324388


Рубрики:

Географічні рубрики:
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського